ÜRÜN

 

Rattan yatak başlarını nasıl yatağıma bağlarım?

Rattan yatak başlarımızı yatağınıza bağlamanıza gerek yoktur. Baza-karyola ile duvar arasına koyarak sabitlemeye gerek kalmadan kullanabilirsiniz. Ürünlerimiz sağlam ve hafiftir. Yer değiştirme, bakımını yapma açısından size maksimum kolaylığı sağlayacaktır. Bakım esnasında yatağınızı öne alarak yatak başlarınızın bakımını yapabilirsiniz.

 

Rattan yatak başlarının ayak yükseklikleri nedir?

Standart karyola üstü yatak şiltenizi baz alarak ortalama 60 cm’den yatak başı desenleriniz başlar. Doğal malzeme olduğundan 1-2 cm farklılık payı vardır. Farklı ayak ölçüsü talepleriniz için Siparişlerim kısmında Notlar bölümüne ayak ölçüsü talebinizi iletebilir veya +90 544 413 7331 numaralı telefon hattımız veya [email protected] e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

 

Ürünlerinizde farklı renk talep edebilir miyim?

Ürünlerimizde farklı renk talep edebilirsiniz. Böyle bir talep durumunda sizlere uluslararası RAL kataloğunu göndererek renk seçimi yaptırarak o renkte üretim sağlıyoruz. Renk talepleriniz için +90544 4137331 numaralı telefon hattımız veya [email protected] e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

 

Rattan ürünlerin bakımı nasıldır?

Rattan içi dolu doğal bir ağaç türüdür. Bambu ağaç da denebilir. Doğal ağaç üzeri cilalı olduğundan hafif nemli bir bezle tozu alınarak temizlemesi yapılabilir. Sağlam olmakla beraber sert darbeye maruz bırakılmamalıdır.

 

Rattan ürünler dış ortamda kullanmaya uygun mudur?

Rattan ürünlerimizin tamamen dış ortamda kullanımı uygun değildir. Rattan bir ağaç çeşidi olduğundan suyla temasından kaçınılmalıdır.

 

Fotoğrafta gördüğüm ürünün aynısını mı teslim alacağım?

Ürün fotoğraflarımız ürünlerimizin her detayını yansıtmak için en yüksek kalitede doğal ışıklandırma ortamında çekilir. Işık farklılıklarının yansıra ürünlerimiz “DOĞAL” malzemeler kullanılarak el işçiliği ile sizin ihtiyacınız olan ölçülerde hazırlanmaktadır. Bu yüzden üretilen her bir ürünün kendine özel bir renk ve dokusu vardır; ölçü, malzeme ve görünüş olarak aynı olmakla beraber dokusal farklılıklar ağacın kendi doğasından dolayı öngörülebilir.

 

Yaşam alanına ölçülerine uyacak şekilde özel ebatlı üretim yapıyor musunuz?

Evet, bazı ürünlerimizde talep ettiğiniz özel ölçüleri üretebiliriz. Özel ölçü talepleriniz ile alakalı +90544 4137331 numaralı telefon hattımız veya [email protected] e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

 

Ürünlerimin garantisi var mı?

Ürünlerimiz 2 yıl garantilidir.

 

 

ÜYELİK

 

Nasıl üye olabilirim?

"Hesap Oluştur" bağlantısına tıklayarak üyelik formumuzu doldurabilirsiniz.

 

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Web sitemizden alışveriş yapmanız için üyelik gerekmez. Dilerseniz üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Bunun için sepet adımına geçerken geçerli bir e-posta adresi girmeniz yeterli olacaktır.

 

Sizlere yenilikler ve özel avantajlar sunmamız için üye olmanızı öneririz.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Web sitemizde bulunan Üye Girişi bölümünde yer alan Şifremi Unuttum başlığını tıklamanız yeterlidir. Şifrenizi sıfırlamanız için gerekli yönergeler mail adresinize iletilecektir.

 

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için Hesabım sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

 

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için [email protected] mail adresimizden ya da +90 544 413 7331 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan yardım alabilirsiniz.

 

 

SİPARİŞ & İPTAL & İADE

 

Siparişim ile alakalı bilgilere nasıl erişebilirim?

Siparişleriniz ile ilgili bilgilere sipariş aşamasında paylaştığınız e-posta adresinize gönderilen sipariş onay mailinde veya web sitemizde Üye Girişi yaparak 'Siparişlerim' bölümünden ulaşabilirsiniz.

Herhangi bir sorunuz olursa [email protected]r adresine mail yollayabilir, İletişim Formumuzu doldurabilir veya +90544 413 7331 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

 

Verdiğim siparişi değiştirebilir miyim?

Tamamlanan siparişleriniz içerisinde herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır. Yapısal formu bozmayan ufak değişiklikler için hafta içi 10:00-16:00 saatleri arasında +90544 413 7331 numaralı telefondan müşteri temsilcimizle iletişime geçebilirsiniz.

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya verilmediyse Hesabım>Siparişlerim bölümünden ‘İade ve İptal İşlemleri’ butonuna tıklayarak siparişinizin iptal talebini kolayca oluşturabilirsiniz. Kargoya verilen siparişleriniz için ancak ürün tarafınıza ulaştıktan sonra iade işlemi başlatabilirsiniz.

 

Siparişim eksik/yanlış/hasarlı gönderilirse ne yapmalıyım?

Hafta içi 10:00-16:00 saatleri arasında +90544 413 7331 numaralı telefondan müşteri temsilcimize ulaşabilir, İletişim Formumuzu doldurabilir ya da [email protected] adresine mail yoluyla ulaşarak konuyla ilgili bizi bilgilendirebilirsiniz.

 

Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum; ne yapmalıyım?

Tüm ürünlerimizin iptal ve iade koşulları ürün sayfalarında "İade" sekmesinde belirtilmiştir. Sipariş üzerine üretime tabii ürünlerde iade mümkün değildir.

5 adımlık iade sürecimizle alakalı bilgi almak için İptal & İade Şartlarımızı inceleyebilirsiniz.

 

İade ettiğim ürün/ürünlerin bedeli hesabıma ne zaman aktarılır?

İade ettiğiniz ürünlerinizin depomuza ulaşmasının ardından öncelikle ürünlerin iade prosedürlerine uygunluğu kontrol edilmektedir. İade prosedürlerine uygunluğu onaylanan ürünlerin iade süreci 3 iş günü içerisinde başlatılır ve 14 güne kadar sürebilir. Kredi kartı ile verilen siparişlerde ilgili tutar alışveriş esnasında kullanılan kredi kartına; havale/EFT yoluyla verilen siparişlerde sizin belirteceğiniz banka hesabına iade edilir.

 

Ücret iadesinin gerçekleştirildiği bilgisi sistemlerimizde kayıtlı olan e-posta adresinize bildirim olarak iletilir. Bildirimin ardından ilgili tutarın hesabınıza aktarılması bankanıza bağlı olarak ortalama 3 iş günü sürebilir, bu süre boyunca hesaplarınızı kontrol etmenizi öneririz.

 

 

ÖDEME

 

Hangi yöntemlerle ödeme yapabilirim?

Siparişlerinizin ödemesini Havale/EFT veya tüm bankalara ait kredi kartı ve banka kartlarıyla İyzico Güvencesi ile yapabilirsiniz. MasterCard, Visa, American Express ve Troy altyapılı tüm kartlardan ödeme kabul edilmektedir. Bankanızın sunduğu taksit seçeneklerinden faydalanabilirsiniz.

 

Sitenizde kredi kartımla alışveriş yapmam güvenli mi?

Alışverişiniz esnasında kullandığınız kredi kartı ile ilgili bilgiler alışveriş sitelerimizden bağımsız olarak 256 bit SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile şifrelenip sorgulanmak üzere ilgili banka veya ödeme kuruluşuna ulaştırılır. Kartın kullanılabilirliği onaylandığı takdirde alışverişe devam edilir. Kartla ilgili hiçbir bilgi tarafımızdan görüntülenemediğinden ve kaydedilmediğinden, üçüncü şahısların herhangi bir koşulda bu bilgileri ele geçirmesi engellenmiş olur. Detaylı bilgi için Veri Politikamızı gözden geçirebilirsiniz.

 

 

GÖNDERİM

 

Gönderim alanlarınız nerelerdir?

Siparişleriniz tüm Türkiye’ye hızlı ve eksiksiz bir şekilde gönderilmektedir. İstanbul dışı şehirlerimize ve Adalar’a nakliye bedeli eklenmektedir.

 

Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?

Siparişlerinizi mümkün olan en hızlı şekilde ve sipariş sırasına göre göndermek için tüm gayreti gösteriyoruz. Tek alınan ürünler için 20 iş günü teslimat süremiz vardır. Çoklu alınan ürünler ile alakalı +90544 4137331 numaralı telefon hattımız veya [email protected]r e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

 

Gönderimin nerede olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Ürünlerinizin teslimatı ile ilgili size ulaşana kadar tüm görüşmeleri BE Interiors olarak biz yapıyor ve sizlere +90544 4137331 numaralı telefonumuzdan bilgilendirme yapıyoruz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.